Cíl semináře: zvyšování manažerských kompetencí pomocí komunikační dovednosti, přístupů a filosofií, které jsou klíčové pro správné předání, pochopení a kontrolu předávaných úkolů. Seminář je možné připravit na klíč pro vaši firmu.

Cílová skupina: majitelé firem, manažerské pozice - střední a nižší management, vedoucí týmů.

Obsah semináře:

  • Co je to komunikace
  • Organizace jako systém
  • Kvalitní komunikace, základ kvalitní organizace
  • Jak organizace komunikuje
  • Typy organizací a komunikace
  • Komunikační bariéry
  • Asertivita
  • Komunikace a teorie
  • Umění kladení otázek - typologie otázek
  • Instruktivní otázky
  • Konstruktivní otázky
  • Zjišťovací otázky
  • Zdravá komunikace

Po ukončení kurzu obdržíte certifikát o účasti.

Rozsah: seminář je možné připravit v rozsahu 8-16 hodin, podle objemu teoretické a praktické části.

Čím více je seminář pojat jako workshop, tím více času je potřeba. Z druhé strany, tím větší je pravděpodobnost, že si jeho účastníci odnesou do praxe opravdu funkční nástroje.

Počet účastníků: maximálně 10 / minimum 4
Jiná varianta: individuální trénink komunikačních dovedností
Navazující seminář: Komunikace jako nástroj efektivního řízení II. - zpětná vazba

Co si ze semináře odnesete:

Seznámíte se s teorií komunikace a co z toho vyplývá pro řízení lidí. Budete vědět jaké jsou nejčastější chyby při komunikaci v organizacích. Na co si dávat pozor, kde se ztrácí mnoho důležité energie. Proč lidé nedělají to, co jim říkáme a jak zajistit, aby to bylo jinak. Budete vědět, jak se ptát, abyste získali odpověď, kterou potřebujete. Naučíte se rozpoznávat komunikační bariéry a zjistíte, jak se dá dobře kladenými otázkami a otevřenou komunikací zlepšit klima na pracovišti a zvýšit efektivita a výkon týmu.

Máte-li zájem o tento workshop, stačí jen vyplnit FORMULÁŘ a místo pro vás bude rezervované. Jakmile bude naplněna minimální kapacita, workshop otevřu a budu vás kontaktovat.