Cíl kurzu: kurz je prakticky zaměřen na definování a pochopení požadované kvality vstupů připravovaných pro média (například tiskových konferencí, PR článků, analýz, vystoupení v médiích). V semináři je kladen důraz na praktickou část formou praktických audiovizuálních cvičení.
cílová skupina: pracovníci určení pro styk s médii, public relation, specialisté, manažeři, majitelé firem, každý kdo má zájem získat praktické a užitečné informace jak na to, a kdo je nebo může být v kontaktu s médii.
Obsah:
- Co je to komunikace
- Kvalitní komunikace, základ kvalitní organizace
- Jak organizace komunikuje
- Typy organizací a komunikace
- Komunikační kanály a bariéry
- Komunikace a teorie
- Média a komunikace
- Forma a obsah předávaných zpráv (základy práce s textem)
- Jak se připravit na vystoupení (rozhovor)
- Proč na nás novináři nemají čas
- Specifika předávání informací pro různé typy médií
- Média jako klient
Po ukončení kurzu obdržíte certifikát o účasti.
Rozsah:2 dny (16 hodin)
Počet účastníků: maximálně 10 / minimum 4
Jiná varianta: individuální trénink mediální komunikace
Navazující seminář: Efektivní komunikace s médii II. - vystupování v médiích
Přínosy:
Komunikace s médii je seminář, na jehož konci získáte základní přehled o tom,
- jakým způsobem komunikovat s médii
- jakými formami a jakými kanály je možné informace zveřejňovat
- budete znát zakladní rozdíl mezi aktivní, pasivní a krizovou komunikací
- dozvíte se jaké jsou nejčastější chyby při komunikaci s médii
- kolik informací je ještě zajímavých a kdy jej jich moc
- proč novináři pospíchají
- na co si dávat pozor a které věci rozhodně nedělat.
Máte-li zájem o tento workshop, stačí jen vyplnit FORMULÁŘ a místo pro vás bude rezervované. Jakmile bude naplněna minimální kapacita, workshop otevřu a budu vás kontaktovat.