Cíl kurzu: kurz je prakticky zaměřen na definování a pochopení požadované kvality vstupů připravovaných pro média (například tiskových konferencí, PR článků, analýz, vystoupení v médiích). V semináři je kladen důraz na praktickou část formou praktických audiovizuálních cvičení.

cílová skupina: pracovníci určení pro styk s médii, public relation, specialisté, manažeři, majitelé firem, každý kdo má zájem získat praktické a užitečné informace jak na to,  a kdo je nebo může být v kontaktu s médii.

Obsah:

  • Co je to komunikace
  • Kvalitní komunikace, základ kvalitní organizace
  • Jak organizace komunikuje
  • Typy organizací a komunikace
  • Komunikační kanály a bariéry
  • Komunikace a teorie
  • Média a komunikace
  • Forma a obsah předávaných zpráv (základy práce s textem)
  • Jak se připravit na vystoupení (rozhovor)
  • Proč na nás novináři nemají čas
  • Specifika předávání informací pro různé typy médií
  • Média jako klient

Po ukončení kurzu obdržíte certifikát o účasti.

Rozsah:2 dny (16 hodin)
Počet účastníků: maximálně 10 / minimum 4
Jiná varianta: individuální trénink mediální komunikace
Navazující seminář: Efektivní komunikace s médii II. - vystupování v médiích

 

Přínosy:

Komunikace s médii je seminář, na jehož konci získáte základní přehled o tom,

  • jakým způsobem  komunikovat s médii
  • jakými formami a jakými kanály je možné informace zveřejňovat
  • budete znát zakladní rozdíl mezi aktivní, pasivní a krizovou komunikací
  • dozvíte se jaké jsou nejčastější chyby při komunikaci  s médii
  • kolik informací je ještě zajímavých a kdy jej jich moc
  • proč novináři pospíchají
  • na co si dávat pozor a které věci rozhodně nedělat.

Máte-li zájem o tento workshop, stačí jen vyplnit FORMULÁŘ a místo pro vás bude rezervované. Jakmile bude naplněna minimální kapacita, workshop otevřu a budu vás kontaktovat.